søndag 2. januar 2011

Godt nyttår!

Treningsåret 2010

Spørsmål lånt fra en tråd på Kampforum, med takk til Frode.

- Hva slags mål hadde du for dette året?
Ingen mål da året starta, annet enn å komme i bedre form og få til regelmessige treninger.

- Hva oppnådde du i treningen din?
Jeg har blitt sterkere, og har fått til regelmessig styrketrening, og motivasjonen til å trene er høyere enn noengang.

- Lærte du noe nytt?
Ja. Jeg har lært at så lenge jeg greier å dra meg selv ut døra, så er det meste gjort. Da kommer jeg meg på trening, og når jeg er der så er alltid innsatsen god. I tillegg har jeg lest en del om trening og kosthold, og fått ny kunnskap på de områdene.

- Noe du angrer på?
At jeg ikke starta tidligere, og at jeg ikke har tatt meg noe særlig tid til kampsporttreninger.

- Gjorde du noen større forandringer i treningen din i år?
Ja, mot slutten av året starta jeg faktisk å trene regelmessig!

- Er du fornøyd? Har du nye mål for 2011?
Fornøyd med det jeg har fått til de siste månedene i 2010, og er f.eks klar til å trene med 100 kg i knebøy senere i dag. Ellers på treningsfronten er det lite å være fornøyd, da det var veldig lite trening før oktober. Mål for 2011 er å nå 200kg i en øvelse, enten markløft eller knebøy, og å trene styrke regelmessig med større og større belastning. Videre skal jeg komme i gang skikkelig med kampsport, og jeg skal delta i minst en konkurranse i nybegynnerklasse i brazilian jiu-jitsu og/eller submission wrestling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar