lørdag 15. januar 2011

En litt halvveis økt på morgenkvisten

Stod opp tidlig i dag for å trene før jobb, men grunnet litt lite søvn og lite energi, ble det ikke så bra som det kunne vært.

Styrketrening:

Knebøy - 107,5 kg, 3*5 repetisjoner
- Kjente at teknikken begynte å svikte litt på slutten, så da stoppa jeg opp etter det tredje settet.

Benkpress - 75 kg, 5*5 repetisjoner
- Tatt av litt vekt siden sist, og det kjentes greit. Var litt tyngre enn jeg ville trodd, men bør ihvertfall gå greit å øke videre til 77,5 kg neste gang.

Foroverbøyd stangroing - 40 kg, 3*5 repetisjoner
- Var veldig sliten i hele kroppen før jeg starta på roinga, og føler meg fortsatt ikke helt stø teknikkmessig, så derfor kjørte jeg lett i dag.


Ser nå fram til neste økt, som vil gå mye bedre enn denne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar