onsdag 26. januar 2011

Morgenstyrke

Da var dagens første treningsøkt unnagjort, og fortsatt nesten to timer til jeg skal til universitetet, så nå sitter jeg og venter på ostesmørbrødene i ovnen mens jeg drikker en liten proteinshake. Og hvis jeg får med meg søsteren min på trening lørdag morgen, så skal jeg prøve å få filma knebøy- og markløftteknikk, og håper jeg får noen gode tips og pointers.

Styrketrening:

Benkpress - 60*5, 70*5, 77,5*5, 80*5

Stangroing - 20 kg 2*5 reps, 50 kg 3*5 reps.
- På stedet jeg trente på i dag, så har jeg ikke mulighet til å kjøre stangroing fra gulvet med lavere enn 50 kg, da de 15-kilos vektplatene er de minste som er høye nok, så jeg varma opp med to sett med stanga i armene, og kjørte tre sett fra gulvet med 50 kg.

Knebøy - 70*5, 90*5, 100*5, 110*5, 115*5
- Føltes bra til og med 110, men var ikke like sterk, så 115 ble veldig tungt, og selv om jeg fikk tatt 5 repetisjoner så kom jeg meg ikke så dypt som jeg ville. Ellers var det en veldig god økt!


I går kveld kjørte vi også en CMD-økt, og i kveld blir det mer BJJ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar