fredag 31. desember 2010

Eksamen, sykdom, jul... og litt trening!

Nå er det altfor lenge siden jeg har skrevet her, men her kommer det litt nytt. Siden sist har jeg det vært fire styrkeøkter, to eksamener, omgangssyke, juleferie og en del jobbing.

Siste eksamen var mandag 13. desember, og det ble feira med en styrkeøkt senere den dagen.

13. desember
Styrketrening:

Knebøy - 85 kg, 5*5 repetisjoner
Stående press - 40 kg, 5*5 repetisjoner
Markløft - 65 kg, 1*5 repetisjoner
Pullups - kroppsvekt, 3*1 repetisjoner
Dips - kroppsvekt, 3*5 repetisjoner

Alt i alt en bra økt, og jeg fulgte fort opp med en ny økt på onsdagen.

15. desember
Styrketrening:

Knebøy - 90 kg, 5*5 repetisjoner
Benkpress - 87,5 kg 1*3 repetisjoner, failure på den 4., så jeg gikk ned til 80 kg, 4*5 reps med 80.
Stangroing - 40 kg, 5*5 repetisjoner¨
Dips - kroppsvekt, 3*2 repetisjoner
Pullups - kroppsvekt, 3*1 repetisjon

Misfornøyd med benkpressen, men ligger jo lengst framme der i forhold til andre øvelser, så greit å stagnere litt der, men blir å jobbe med lavere økninger framover.


Fikk omgangssyke lørdagen etter, og var sengeliggende i noen dager, så var det en fantastisk julefeiring, før jeg fikk kommet meg under stanga igjen 2. juledag.

26. desember
Styrketrening:

Glemte hvilken økt jeg tok sist, så ble den forrige, men kjørte med samme belastning i og med det var et lite avbrekk.

Knebøy - 90 kg, 5*5 repetisjoner
Benkpress - 80 kg, 5 sett med henholdsvis 5, 5, 3, 4 og 3 repetisjoner
Stangroing - 40 kg, 5*5 repetisjoner
Dips - kroppsvekt, 3*4 repetisjoner

Godt å komme i gang igjen, etter sykdom og julekos, og alt gikk ganske greit, bortsett fra benken, nok en gang.

29. desember
Styrketrening:

Knebøy - 95 kg, 5*5 repetisjoner
Stående press - 42,5 kg, 5*5 repetisjoner
Markløft - 70 kg, 1*5 repetisjoner
Chins - kroppsvekt, 3*1 repetisjon

En veldig god økt, men dumt at jeg ikke når målet mitt med 100 kg før nyttår i knebøy, men det går bra, 2. januar er dagen for slikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar