mandag 22. november 2010

Oppdatering...

En stund siden jeg skrev her nå, så her kommer en oppdatering.

Tirsdag 16. november
Styrketrening:
Knebøy, 50 kg, 5X5 reps
- Gikk ganske greit, og prøver meg på 60 kg neste gang. Får se hvordan det går og om jeg fortsetter å hoppe 10 kg, eller om jeg endrer til 5.

Benkpress, 65 kg, 5X5 reps
- Gikk ganske greit det og, men siste settet var ganske tungt. 70 kg neste gang, tenker jeg.

Dips, kroppsvekt, 5X3 reps
- Greier ikke mer enn 3 dips om gangen, så kjørte 5 sånne sett. De to siste settene ble det delvise reps.

Pushups med klapp, kroppsvekt, 4X1 og 3X2 reps.
- For å teste etter de andre øvelsene.


Fredag 19. november
Grippers og korte intervaller. Glemte å skrive ned intervallene jeg kjørte, så husker ikke helt hva jeg gjorde.


Søndag 21. november
Grippers og styrketrening:
Tok en kort økt med CoC-grippers tidlig på dagen, gikk ca som sist. Jeg har også akkurat funnet notatblokka jeg noterte ned gripper-øktene før, så skal begynne med det igjen, og få litt systematisk fremgang.

På kvelden var det ny styrkeøkt.
Markløft, 40kg, 5X5 reps
- Gikk veldig lett, ser fram til å teste 50 kg neste gang.

Foroverbøyd stangroing, 20 kg, 5*5 reps
- Første gang med øvelsen, så løfta bare stanga. Gikk veldig lett, og prøver 30 kg neste gang.

Militærpress, 20 kg, 5*5 reps
- Samme som med roinga, 30 kg neste gang.

Pullups, kroppsvekt, 5X1 reps
- Svak i pullups, og greier foreløpig ikke mer enn en repetisjon. De siste var med et lite hopp, så senke meg sakte.


Mandag 22. november
Bas Ruttens Boxing tape:

I dag kjørte jeg 5X3 minuttersrunder med boksetapen. Etter hver runde tok jeg 10 spensthopp. Det gikk greit, og fikk mye kraft i en del av kombinasjonene. Andre kombinasjoner ble igjen heller slappe, så det varierer litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar