tirsdag 30. november 2010

Det er slitsomt å løfte...

Torsdag 25. november

En kort økt med grippers og 40 burpees.

Søndag 28. november

Styrketrening:

Knebøy 65 kg 5*5 repetisjoner
- Var litt tungt, men kjentes bra ut. Litt støl dagen etter, likte det.

Militærpress 30 kg 5*5
- Ganske lett

Markløft 50 kg 3*5, oppvarming med 5 repetisjoner med 20 kg
- Kjentes ganske greit ut. Prøver meg på 60 kg neste gang, og med lenger oppvarming og bare 1*5 med 60 kg, som Stronglifts-planen sier.

Pullups, kroppsvekt, 5*1 repetisjon
- Greier ikke flere enn 1 om gangen, og de siste settene hoppa jeg opp og senket meg sakte ned.

Avslutta med to intensive runder med Bas Ruttens Boxing Tape på boksesekk. Fikk god trøkk i en del kombinasjoner.


Tirsdag 30. november

I dag var det en ny styrkeøkt på planen etter jobb.

Knebøy, 70 kg, 5*5 repetisjoner, oppvarming: 20kg 2*5, 40kg 1*3, 55kg 1*2
- Det var tungt, men føltes veldig godt å få det til. Prøver 75 neste gang.

Benkpress, 80 kg, 2*5 og 3*4 repetisjoner, oppvarming: 20kg 2*5, 40kg 1*3, 60kg 1*2
- Veldig, veldig tungt, men fornøyd med det antallet jeg fikk til. Prøver meg på 85 neste gang, og avhengig av hvordan det går får jeg se om jeg justerer ned til 2,5kg's økninger fremover istedet.

Stangroing, 40 kg, 5*5, oppvarming: 20 kg 2*5
- Gikk ganske greit. 45 kg neste gang.

Pushups med klapp, kroppsvekt, 3*6 repetisjoner
- Fornøyd med antallet, dobla det siden sist jeg prøvde, føltes veldig bra. Kanskje 3*10 neste gang jeg prøver, men blir dips før det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar