fredag 12. november 2010

Captains of Crush

I dag ble eneste treninga med Captains of Crush-grippers. Fortsatt ikke så sterk i klypa som for et par måneder siden, men det kommer seg. Målet er fortsatt å lukke nr. 2,5 før året er omme. I tillegg skal jeg få sertifisert meg på nr. 3 i løpet av 2011. Det blir nok veldig tungt, men bør gå, er jo et helt år det er snakk om. Skal ihvertfall kjøpe inn nummer 3,5 i tillegg, (har 1, 1,5, 2, 2,5 og 3), så jeg også får inn delvise og negative repetisjoner i treningene, med en tyngre gripper enn den jeg skal sertifisere meg på.

Ellers ser jeg fram til litt ordentlig styrketrening til helgen, og til å legge inn 2 eller 3 faste styrkeøkter i uka.

Men nå bærer det til køys, opp tidlig i morgen for å dra på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar