mandag 11. oktober 2010

Lite trening, mye annet

Nå er det en stund siden jeg har skrevet her, for det har vært veldig lite å si noe om treningsmessig.

Siden forrige innlegg har jeg hatt to økter. Den første var 3 runder på 5 minutter, med 1 minutt pause. De 5 minuttene bestod av så mange omganger jeg klarte med:
10 pushups
20 russian twists m/ 5kg medisinball
15 knebøy m/ 5kg medisinball.

Den andre økta var 40 burpees så fort jeg klarte. Jeg merker at etter en 10-12 stykker så går det veldig mye saktere, og jeg blir veldig sliten. Må jobbe mye mer med burpees og med formen min generelt.

Ellers driver jeg og flytter inn på en hybel, er vel ganske ferdig nå, så det har tatt mye tid den siste uka. Bygd en del Ikea-møbler (det tar jo veldig lang tid), og vaska og rengjort og flytta mye. I tillegg så har jeg feira ettårsdag med verdens herligste kjæreste ^^ Vi tilbragte et par netter sammen, der vi ikke har gjort annet enn å kose oss hele dagen så og si. I tillegg til dette så studerer jeg mens jeg jobber tre dager i uka.

Jeg merker jeg sliter litt med å få pressa inn treningsøkter når jeg har mye annet på timeplanen, og har enda ikke fått noen rutine på trening. Ser dog framover mot BJJ i kveld, og ville satt pris på det om noen kom med tilbakemeldinger om hva jeg kan gjøre for å få en bedre rutine på treninger, og om dere har noen motivasjonstips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar